Form type: 
support

Dersom du trenger service på ditt produkt fyller du inn skjemaet under.  Vi vil kontakte dere og avtale tidspunktet som passer best.  Dersom du har en serviceavtale angir dere det på skjemaet.   

Firmainformasjon
Legg inn maskines plasering
Oppdragsinformasjon
Angi produktgruppen henvendelsen gjelder
Beskriv maskinmodell. Eks. DS63, IS280 eller Duplo 3000
Det hjelper oss om dere har serienummeret på maskinen
Dersom dere har en serviceavtale knyttet til maskine vil dere ha prioritert service.
Angi en beskrivelse av feil. Oppgi feilkoder, alarmlys ol.
Oppgi ønsket tidspunkt for service
Angi dato for når det passer best for dere. Med serviceavtale vil dere være prioritert. Tidligste tidspunkt for kunder med avtale er neste dag. Vi utfører ikke service lørdag, søndag, offentlige fridager, 24/12 og 31/12.
Når ønsker du at vi kontakter dere?
Ønsker dere at vi ringer før vi kommer? Tror dere problemet kan løses pr telefon?