
Bestill service
For raskest mulig å kunne hjelpe dere ber vi om at dere sender en e-post til: service@neopost.no . Dersom dere ønsker å ringe bruker dere 22 90 14 00, men vi gjør oppmerksom på at det til tider er lang ventetid på telefon. ...

Software support
Neopost Norge benytter Teamviewer for fjernsupport på software løsningene vi har levert. Ring 22 90 14 00 og avtal et tidspunkt for support. Last gjerne ned Quick Support programmet på forhånd.

Telefonsupport
Dersom du trenger hjelp med ditt produkt kan du ringe oss. Telefonsupport faktureres dersom dere ikke har en avtale som inkluderer det. Ring oss på 22 90 14 00 og velg kategori.

Saldo på frankeringsmaskinen
Dersom du har en frankeringsmaskin i IS serien kan du enkelt lese av saldoen på maskinen. Du trykker MENU, tast 7 og deretter tast 1. Dersom du har en eldre modell eller ønsker at vi gjør det fyller du inn skjemaet

Omregistrering av frankeringsmaskin
Dersom dere har byttet organisasjonsnummer eller har behov for å registrere maskinen på et nytt firma benytter dere skjemaet her

Registreringskjema for frankeringsmaskin
Nye frankeringsmaskiner må kobles opp mot Postens Kontantfrankering System (KFS). For at vi skal kunne foreta en korrekt registrering i systemet, ber vi dere fylle ut skjema under og trykke på send-knappen nederst i skjemaet.

Opphør av frankeringsmaskin
Alle frankeringsmaskiner som ikke skal brukes mer må avsluttes hos posten. Kontakt oss for opphør av før dere avhender en gammel Neopost maskin.

Portooppdatering
Det er viktig å ha korrekte satser på frankeringsmaskinen. Posten Norge bestemmer portosatsene i Norge og Neopost lager oppdateringer til sine maskiner. Her kan du lese om siste portooppdatering og hvordan deres maskin kan oppdateres.

Bruksanvisninger
Besøk vår internasjonale kunnskapsdatabase for å finne tips, svar og bruksanvisninger. Velg Norwegian øverst til høyre for norske dokumenter. (Location)